Іноземні представництва
Встановлення заявника здійснюється відповідно до п. 6.6 Регламенту.
Документи, необхідні для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг іноземними представництвами:
- лист щодо терміну дії Сертифікатів;
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) із згодою на обробку персональних даних Підписувача, у двох примірниках;
- додаток до Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг для більш ніж однієї особи), у двох примірниках;
- копія свідоцтва про реєстрацію, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України або Міністерством фінансів України або Міністерством юстиції України;
- копія довіреності на керівника (керуючого) представництва;
- документи, що підтверджують належність Підписувача до представництва:
- копія наказу про призначення, виданого керівником юридичної особи (для іноземців);
- копія наказу про призначення, виданого Дирекцією з обслуговування іноземних представництв “Інпредкадри” (для громадян України);
- чорно-біла копія паспорта Підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена власником;
- копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, підписана власником, або паспорту громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
- копія документа про зміну прізвища Підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
- копія картки платника податків Підписувача, засвідчена власником.
Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.
Форми документів [завантажити] |