КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ
ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ
"АЦСК РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ"

Установа



Встановлення заявника здійснюється відповідно до п. 6.6 Регламенту.

Документи, необхідні для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності:

  • лист щодо терміну дії Сертифікатів;
  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних Підписувача, у двох примірниках;
  • додаток до Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг для більш ніж однієї особи), у двох примірниках;
  • копія рішення (наказу) керівника установи про визначення відповідальної особи/підрозділу в установі (подається один раз та у разі зміни даних) надається у разі звернення відповідальної особи для подання заяви про зміну статусу Сертифіката (скасування, блокування або поновлення) відповідно до п.6 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749 "Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого смоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності";
  • копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);
  • чорно-біла копія паспорта Підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена власником;
  • копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, підписана власником, або паспорту громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
  • копія документа про зміну прізвища Підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
  • копія картки платника податків Підписувача, засвідчена власником.

Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Надавач розглядає підписання Реєстраційної картки (для юридичної особи) (у тому числі додаток Реєстраційної картки) керівником, як надання відповідним Підписувачам права на застосування КЕП в установі та підтвердження їх належності до установи. Відповідальність за організацію застосування КЕП в установі несе її керівник, якщо інше не встановлено законодавством.

Форми документів [завантажити]