Установа
Встановлення заявника здійснюється відповідно до п. 6.6 Регламенту.
Документи, необхідні для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності:
- лист щодо терміну дії Сертифікатів;
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних Підписувача, у двох примірниках;
- додаток до Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг для більш ніж однієї особи), у двох примірниках;
- копія рішення (наказу) керівника установи про визначення відповідальної особи/підрозділу в установі (подається один раз та у разі зміни даних) надається у разі звернення відповідальної особи для подання заяви про зміну статусу Сертифіката (скасування, блокування або поновлення) відповідно до п.6 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749 "Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого смоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності";
- копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);
- чорно-біла копія паспорта Підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена власником;
- копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, підписана власником, або паспорту громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
- копія документа про зміну прізвища Підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
- копія картки платника податків Підписувача, засвідчена власником.
Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.
Надавач розглядає підписання Реєстраційної картки (для юридичної особи) (у тому числі додаток Реєстраційної картки) керівником, як надання відповідним Підписувачам права на застосування КЕП в установі та підтвердження їх належності до установи. Відповідальність за організацію застосування КЕП в установі несе її керівник, якщо інше не встановлено законодавством.
Форми документів [завантажити] |