КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ
ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ
"АЦСК РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ"

Установа



Встановлення заявника здійснюється відповідно до п.4.2. Регламенту.

Документи, необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності (далі – установа):

  • лист щодо терміну дії посилених сертифікатів;
  • заповнений та підписаний керівником юридичної особи підписний лист до Регламенту у двох екземплярах (Додаток А.2);
  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) (додаток А.4) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
  • додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж однієї особи), у двох примірниках;
  • засвідчена копія статуту юридичної особи (положення) (надається виключно для ознайомлення);
  • копія рішення (наказу) керівника установи про визначення відповідальної особи/підрозділу в установі (подається один раз та у разі зміни даних);
  • копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);
  • копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;
  • копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
  • копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
  • копія картки платника податків, засвідчена підписом власника.

Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

АЦСК розглядає підписання Реєстраційної картки (для юридичної особи) (у тому числі додаток до розділу 2 Реєстраційної картки) керівником, як надання відповідним підписувачам права на застосування ЕЦП в установі та підтвердження їх належності до установи. Відповідальність за організацію застосування ЕЦП в установі несе її керівник, якщо інше не встановлено законодавством.

Форми документів [завантажити]